Monday, September 14, 2009

Slib mi, že mě zabiješ..

Už dlouho jsem nečetl, dle mého skutečně subjektivního názoru, tak poutavou a čtivou knihu. Tato kniha není obyčejným románem, jedná se o takzvaný blogoromán.

Příběh Lezce Ládi a Věry Vědkyně vznikal na pokračování na blogu spisovatele Martina Fendrycha aka Sokromý Očko. Až po ukončení byly články "odebrány" a byla přidána informace o tištěném vydání nové knihy s názvem SLIB MI, ŽE MĚ ZABIJEŠ Přestože je román inspirován skutečnými lidmi, čtenáři měli tu možnost se pod kapitolou vyjádřit svým názorem a možná i trochu ovlivnit děj či vnuknout autorovi lepší myšlenku. Jediné co bych vytýkal je způsob, jakým je román zakončen, prozrazovat nebudu více, protože bych tím zkazil všem potencionálním čtenářům překvapení i poitu. 

Celé dílo podtrhuje styl, jakým je napsáno. Zcela hovorová čeština je opravdu čtivá. Knihu jsem zhltl jedním dechem. Pokud hledáte knihu pro hezké chvíle čtení, pro zasmání, pak si určitě román "Slib mi, že mě zabiješ!" od Martina Fendrycha zakupte. 

No comments:

Post a Comment