Wednesday, September 02, 2009

How I Met Your Mother Pilot, aneb Jak Jsem Potkal Vaši Matku?

How I Met Your Mother, neboli "Jak jsem potkal Vaši matku", je americký sitcom televize CBS. Premiéra dílu pilot byal 19.září 2005. Kompletně vyrobené jsou zatím jen 4 série s 20ti až 24mi díly. V květnu 2009 byla odvysílána čtvrtá série. 

Podle mého názoru je nejlepší a nejvtipnější osobou v tomto seriálu Barney Stinson. Je to beznadějný, bohatý a zásadový sukničkář. Spal s více než 3600 dívekami, každou noc s jinou. Takže tam je otázka. Proč je můj favorit právě on? A odpověď ... se blíží ... počkej ... čekat na to ... příčina jsem ho rád - docela. Miluju jeho frazes. Stále a stále víc a víc. Stejně jako Legendární, čekat na to, High Five! (na všechno), Co je?, Suit up! ]:->> 

Tam je Barney Stinson´s personal blog. A tady je jeho awesome reference movie of awesomeness

Tam je tle seznam mých favorit "bumerang vtipy". Proč se bumerang? Vzhledem k tomu, že se opakují u více než 1 čas v HIMYM, pilot. 

Pokud si chcete přečíst o dalších osob z HIMYM, přečtěte si to na Wikipedii, prosím! Existuje souvislost. 

Na konci tohoto příspěvku bych mohl říci jen to, že jsem se naučil hodně o Barney Sinson, ale věřte mi, naučil se hodně o mě. 

Tento článek je pouze přeložen az pomoci Google Translate. :-) Celý text vycházi ze článku How I met your mother, pilot. Zde. 

No comments:

Post a Comment