Tuesday, September 01, 2009

SkyEurope končí, aneb jak jsem vyhodil peníze z okna.

Na konci září odjíždím do Anglie a tak jsem již v červnu hledal nějaké výhodné letenky. Samozřejmě, nechtělo se mi za ně dávat moc peněz, tak jsem šáhl po té nejlevnější, od společnosti SkyEurope. O prázdninách se mi tajil několikrát dech, když společnost stála na kraji bankrotu. Pokud odmyslím několik zadržených letadel na evropských letištích, nevyplácení mezd zaměstancům, neplacení poplatků letištím, fungovala společnost SkyEutope bez problémů a já doufal, že se s nimi do Anglie levně ještě vypravím. Včera o půlnoci SkyEurope.com oznámila krach na burze, zrušila všechny lety bez náhrady škod. Já jsem si dnes ráno kopil vydání MLADÉ FRONTY DNES, a nezbylo mi nic než smutné čtení. Útěchou mi může být jen mizerná nabídka ostatních leteckých společnostíé, které nabýzejí náhradní přepravu s letenkou od SkyEurope, ovšem za poplatek 30-50 euro. Přemýšlím, že se spolehnu na levné a spolehlivé autobusy od StudentAgency

No comments:

Post a Comment